سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: بیش از 10هزار کشته در حوادث رانندگی امسال

سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: در هفت ماهه سال جاری 10 هزار و 155 تن در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند،‌ این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات حوادث رانندگی 10 هزار و 263 نفر بودند، 1.1 درصد کاهش یافت.
به گزارش ایرنا از سازمان پزشکی قانونی در هفت ماهه امسال از کل جان‌باختگان حوادث رانندگی 7 هزار و 944 تن مرد و 2 هزار و 211 تن زن بودند. در این مدت استان‌های فارس با 933، تهران با 756، خراسان رضوی با 732 فوتی بیشترین و استان‌های ایلام با 76، اردبیل با 110 و کهگیلویه و بویراحمد با 113 فوتی کمترین آمار تلفات تصادفات را داشته اند.براساس این گزارش، در هفت ماهه سال جاری 210 هزار و 657 تن نیز در حوادث رانندگی مصدوم شده و به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد 150 هزار و 852 تن مرد و 59 هزار و 805 تن زن بودند. آمار مصدومان حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نیم درصد افزایش یافت. در ادامه این گزارش آمده است، در مهر ماه امسال نیز آمار تلفات حوادث رانندگی با کاهش مواجه بود. این آمار از یک‌هزار و 467 فوتی در هفت ماهه سال گذشته به یک‌هزار و 464 فوتی در هفت ماهه امسال کاهش یافت. همچنین در مهر امسال 30 هزار و 862 مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد 8 هزار و 555 تن زن و 22 هزار و 307 تن مرد بودند.
سایر اخبار این روزنامه
گزارش «همدلی» از صدور حکم دادگاه برای مطبوعات و اهل رسانه: محاکم قضائی تلاش می‌کنند روزنامه‌نگاران بیکار نشوند بهترین گزینه‌های پیشنهادی برای حبس روزنامه‌نگارها در خود قانون مطبوعات آمده است مرتضوی وقیحانه‌ترین نگاه را به مطبوعات و اهل رسانه داشت مولاوردی: لایحه تشکیل نهاد ملی حقوق بشر تهیه است رییس جمهور در اجتماع بزرگ مردم زابل مطرح کرد: نمی‌خواهیم بین ایران، دنیای عرب و جهان اسلام فاصله باشد سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: بیش از 10هزار کشته در حوادث رانندگی امسال دادستان تهران: اهمیت آب ایجاب می‌کند جرایم آن را جرم علیه نظم عمومی بنامیم برای دور ماندن از سیاست‌زدگی، سینمای سیاسی حذف می‌شود به بهانه افشای لیست بدهکاران عمده بانک سرمایه توسط محمود صادقی؛ اقدام علیه زدوبند و محافظه‌‎کاری «ازبرعلی حاجوی» یا همان «ریزعلی خواجوی» که ما او را به عنوان «دهقان فداکار» می‌شناسیم از دنیا رفت رییس جمهور در اجتماع بزرگ مردم زابل مطرح کرد: نمی‌خواهیم بین ایران، دنیای عرب و جهان اسلام فاصله باشد رییس جمهور در اجتماع بزرگ مردم زابل مطرح کرد: نمی‌خواهیم بین ایران، دنیای عرب و جهان اسلام فاصله باشد رییس جمهور در اجتماع بزرگ مردم زابل مطرح کرد: نمی‌خواهیم بین ایران، دنیای عرب و جهان اسلام فاصله باشد